Long time no see!

Fantastisk bilde som kombinerer det beste fra tard-ness og sommerlighet.

Dæven døtt te mæ, tror du ikke jeg faktisk ble borte et par dager også. Men frykt ikke, jeg har ikke brukt de siste par dagene forsvunnet i en virtuell dyrehage (det hadde virkelig vært litt for trist), men heller brukt mesteparten av tiden min på noe så spennende som jobb. Det er liksom ikke så veldig mye spennende som skjer for tiden, og da mister man jo også litt blogg-spirasjonen. Jeg kan selvfølgelig fortelle dere historier om hvor dumme kunder er (veldig, veldig dumme!) eller artige ting som skjer på jobben. På en side tror jeg, jeg egentlig har litt taushetsplikt i forhold til ting som skjer på jobben, på den annen side har jeg enda ikke fått kontrakt, og jeg har forsåvidt ikke fortalt dere hvor jeg jobber heller. Ah pickle.

Apropo dumme kunder, la meg stille dere et spørsmål. Dere is-i-kjeks-mennesker der ute, når dere kjøper is, hva tror dere, dere betaler for? Isen eller kjeksen? Vi hadde en kunde i dag som ble direkte fornærmet fordi prisen på isen (tihi det rimte) var den samme selv om hun måtte nøye seg med å få den i beger og ikke kjeks. Ikke bare veldig, veldig skuffet, men rett og slett sint (hun burde ta seg en prat med miljøagent-barna når det kommer til hvordan man takler ting!).  Da kan man lure på hvor mye penger hun var villig til å betale for den kjeksen altså.  Se det her er den type historier dere blir stuck med nå som jeg har jobb. Egentlig burde jeg få betalt for å være arbeidsløs, for da er jeg så mye mer interessant!

Over til noe helt annet, en gladnyhet perhaps. JEG HAR FÅTT MUSKLER! Eller i det minste en muskel. I høyre arm! En stor en! Jeg er litt redd for at det ikke egentlig er en muskel, men at armen min bare har hovnet litt, men jeg velger å tro at det er en muskel hvertfall enn så lenge. Det er faktisk helt utrolig, litt for utrolig til å beskrives med ord. Jeg ville vist dere bilde, men er litt for redd for at dere ikke skal være enig med meg så jeg velger å la dere måtte ta meg på ordet!

Det var alt jeg hadde å komme med i dag. Beklager dårlig blogg-oppdateringer over helgen, jeg tar selvkritikk(som alltid)!

18 kommentar to “Long time no see!”

  1. Reidun Beate Says:

    Haha. Jeg trodde alle visste at det var selve ISEN man betalte for. 😛 Morsom kunde man må le av. 😛

  2. Jeanette Says:

    Kunder ER dumme. Kjeks er vondt, hurra for beger.

    Tror du det?! Ser du, der får jeg igjen for å ikke følge med på nyheter, det er alltid noe nytt og verre som mitt ikke-så-bra-som-jeg-trodde-immunforsvar ikke er forberedt på. Det lønner seg vel heller aldri å være så glad i kylling som jeg er.

  3. ingvild Says:

    hahahah for en idiotisk kunde:p kjenner typen!

  4. kristinefargerik Says:

    Heldig du er som har jobbet mye da 🙂
    Men ja, kunder er dumme noen ganger..!

  5. Jeanette Says:

    Fint bilde 🙂

  6. Hanne Says:

    Spiser du mye is eller? Det hadde jeg gjort hvis jeg jobbet et is-sted…;) Men man får kanskje nok av å jobbe med det?:)

  7. Elin Says:

    ooooo, konge blogg:)
    kunder altså. jeg kjenner meg sånn igjen.

  8. ceciliek. Says:

    mAAAn, kjenner igjen sånne kunder! Neste gang hun kommer og vil ha kjeks kan du si den koster 100 spenn- kjeks er dyrt 😛 da tar hun sikkert beger og holder kjeft!
    grattis med muskelen, jeg leter etter mine fortsatt!

  9. Omana Bender Says:

    Hahahaha huff, noen mennesker er bare dumme altså:)

  10. Maylinn Bjaaland Says:

    Mange snåle kunder på jobben min og, skal jeg si deg 😉

  11. Kayso'n Says:

    folk blir sinte og sure for de rareste ting. Jeg har nesten sluttet å la meg overraske av mennesker. De gjør de snåleste ting. Noen folk er så sinnsykt spesielle. Jeg har ikke ord for det altså! 🙂

  12. Karoline Says:

    Nydelig bilde! Skikkelig sommerfeeling!

  13. Kristina Says:

    Det er så mange spesielle kunder at jeg blir helt oppgitt til tider:p haha huff.

  14. Cecilie Says:

    Haha, du er søt! Så bra at du har fått deg en skikkelig muskel! Grattis! Gleder meg til det samme skjer med meg 😛

    Uff, is-damen ville jeg irritert meg over. jeg irriterer meg faktisk litt over henne NÅ, her jeg sitter….

  15. irene Says:

    neimen, jeg er faktisk enig! kjeksen burde kostet mer enn begeret, haha 😀

  16. sofie Says:

    haha, jeg liker når du skriver.. aldri bli borte i en virtuell dyrehage!

  17. Sandra Says:

    Det er dritt å stå bak noen i køa som ikke er fornøyde. De klager som regel over ting som ikke en gang, et lemmen ville brydd seg om..

  18. karianne m Says:

    rå søtt bilde! 😀 hihi

Legg igjen en kommentar

