Oh Em Ge

Yes please. Jeg hadde betalt ti blanke kroner for en god klem akkurat nå.

Nå er jeg så fullstendig knekt, mer knekt enn knekte ispinner (som herved kan gå å legge seg). Har hatt en skikkelig dårlig dag, og er ikke en happpy camper! Heldigvis ikke en camper at all. Så nå er planen å begrave meg selv i siste episode av One Tree Hill (som jeg regner med at jeg egentlig allerede vet hvordan slutter), Gossip Girl og så skal jeg forsvinne inn i en virtuell dyrehage igjen! Nei faktisk, en virtuell amusementpark! Og jeg kommer ikke ut igjen før verden er et vakkert sted der alle er fornøyde! Et sted der ingen kunder tror at man kan bli matforgiftet av å spise kake som har vært frosset, og caféeiere ikke plutselig kommer uanmeldt på den dagen det er sjokkfullt med kunder og alt for få på jobb for å kritisere stakars arbeidere for den minste ting de gjør. Et sted der du smiler til verden, og verden faktisk smiler tilbake ikke sier «jeg skal få». Det eneste lyspunktet i dag er at muskelen min fremdeles eksisterer, hvilket betyr at den ikke bare kom av at armen min hovnet opp eller andre logiske forklaringer på hvorfor jeg plutselig har en muskel.. Så jeg tenker på å gi den et navn. Det må være noe på M for etternavnet blir såklart muskel. Morten Muskel? Mikkel Muskel? Alle forslag taes i mot med glede. Dere får kose dere i denne onde kalde verden enn så lenge, så søker jeg tilflukt i et dataspill! Ring meg når verden er et bedre sted!

Bildet er hentet fra her

17 kommentar to “Oh Em Ge”

  1. Linn Marie Says:

    Uffda, håper du føler deg bedre snart 🙂
    Har hatt en dårlig dag i dag jeg også pga fall fra hest denne uken også. Knekk på selvtilliten der ja, selv om det ikke var min skyld hehe:P

  2. EVANETICA Says:

    Off, stakkar! Du får slappe av og pleie deg selv litt nå. Man må ha noen slike stunder ellers blir man helt skutt til slutt.

    Murre eller Muske Muskel? xD

  3. Elin Says:

    morvin muskel, magnus muskel?
    om du vil ha kvinnelig muskel, så magga muskel?

  4. EVANETICA Says:

    SV: Hehe, jaa.. den var ikke noe særlig. Svartedauden, ja. Minna meg faktisk litt om I Am Legend, om du har sett den? Der alle er døde utenom Will Smith og schäferhunden hans. Hehe!

  5. Kristina Says:

    Huff søta. Sender mange klemmer til deg <3333

  6. Reidun Beate Says:

    Dette hørtes ikke bra ut. Håper du har blitt litt mer positiv nå, og er klar for en ny dag! Kanskje verden er et bedre sted i dag?

    Angående navn på muskelen din, så er bidraget mitt Max Muskel. 😉

  7. Cecilie Says:

    Uuuu… Stakkars. Er kjipt å få kritikk når man ikke fortjener det! Jeg hadde blitt kjempelei meg. :o(

    Håper dagen idag er bedre idag, og at kan titte ut fra dyrehagen og fornøyelsesparken om ikke så lenge… :o)

    SV: Ja, det er sant det, at jeg kan lagre cd’ene på dataen… Har liksom aldri kommet meg så langt, men kanskje jeg skulle gjort det! Takk for tipset!

    KLEMMM!!!

  8. Grace Says:

    KLEM 🙂

  9. margrete Says:

    du får stille deg opp som denne karen da vøttui 😉

  10. Jorunn Says:

    Uff… kjedelig med slike dager… Du får komme til Bergen, låne en kjole så går vi på byn og fester bort slike sorger, avslutter med nach hvor vi bygger tivoli.. Kan vi få det bedre????

  11. Hanne Says:

    Huffameg, sender over en klem jeg! Håper du føler deg bedre i dag:)

  12. plosiv Says:

    Dumme verden…det kommer bra dager snart, skal du se…*klemmepå*

  13. irene Says:

    åååh :/ *gir en klem*

  14. Regine Says:

    Alle muskler har jo navn.. og eg kan alle, hehe.. må lære alt sånt på skulen. Ka muskel var det?kor?hehe:) alle muskler begynner på M ja.. Musculus Etelleranna. Rumpemuskelen har et kult navn ‘Musculus Gluteus Maximus’ ;D

    Uff høres ut som ein lei dag,
    håper du føler deg bedre no, og at resten av helga di blir kjempebra!!

  15. Christine Says:

    Jævla Rollercoaster Tycoon, jeg går BARE i minus uansett hva jeg gjør. Synes du skal ha et «Hvordan bli vellykket»-innlegg angående det der. Og sånn btw; your wish is my command og det flotte harrybildet er blitt bloggmateriale. Haha.

  16. Jeanette Says:

    Offda… :/ Håper du føler deg bedre snart.

  17. Sandra Says:

    Håper dagen din blir mye bedre i dag ! 🙂

Legg igjen en kommentar

