Bedre enn alternativet

Hvordan føles det å være levende? Jo bedre enn alternativet vil jeg tro. Takker for alle gode tanker og gratis online-hugs! Dagen i går var faktisk mye bedre, dagen i dag derimot, not so much. La meg bare først og fremst si at dersom du befant deg på storsenteret i dag; Jeg hater deg! Enkelt og greit. Det var rett og slett texas i dag og etter å ha jobbet ni timer er jeg fullstendig dævv som man sier på godt norsk. Men nok om det, man må da strengt tatt begrense klageinnleggene til maks en gang i uken!

Speaking of Maks, det ble navnet på musklen min. Max Muskel! Takk til Reidun Beate for det stråelende navnforslaget. Må inrømme jeg er litt bitter for at jeg ikke kom på det selv! Tror han har vokst betraktelig i løpet av dagen for å si det sånn! Men du vet jo hvordan det er, de vokser så fort når de er små! Nei uff nå prater jeg bare crap-o-mole her. Tenkte jeg bare skulle slenge inn en liten oppdatering jeg, så dere skulle slippe å beskymre dere for om jeg var nedtrampet av en horde av sinte shoppere. Det er jeg altså ikke, bare nesten. Må på forhånd beklage for alle gramatikk og skrivefeil i dette innlegget. Jeg sliter med rettskrivingen fra før av liksom, men er det en ting jeg ikke har krefter til å beskymre meg for nå så er det det. I morgen (eller rundt der omkring) kommer hyttetur videoer! Yay-ness!

Jaggu har jeg ikke vært på grillings i dag også. Kall meg bare superkvinnen. Med max muskel.

17 kommentar to “Bedre enn alternativet”

  1. kristinefargerik Says:

    Nå skal linken være fikset ;-*

    Kan tenke meg at du er sliten etter 9timer på jobb. Men det blir penger av sånt da, heldigvis 😀

  2. S Says:

    Hahaha, du er moro. Trondheim er absolutt en option. Når begynner du?

  3. Camilla Says:

    Så koselig bilder 🙂
    Kos deg i dag!

  4. Camilla Says:

    bildet, mener jeg 🙂

  5. ingvild Says:

    hahahah, herlig skrevet!

  6. i s e l i n Says:

    Så morsomt innlegg 🙂 Artig bilde også! En gjeng med glad-lakser det der 😉

  7. karianne m Says:

    grilling er alltid kos 😀

  8. Hanne Says:

    Jeg elsker grillings:)

  9. Jeanette Says:

    Stilig bilde, hehe 😉

  10. Christine Says:

    I og med at du tipset meg om RT er det bare rett og rimelig at du står for veiledning også, Superkvinnen Med Max Muskel! Noe annet ville jo vært forferdelig.

  11. Elin Says:

    flott at dagen i går var bra da.
    grilling, oh my! heldiggrisen.
    :);)

  12. Linn Marie Says:

    haha bra navn på muskelen din 😉

  13. EVANETICA Says:

    Uffda.. Har ikke hatt en særlig god dag selv, så føler meg deg! Du får bare prøve å gjøre det beste ut av resten av dagen. 🙂 Hytteturvideoer, ja! Blir spennende ;D

    SV: Det er jo det som er det værste. At det ER underholdende :p

  14. Grace Says:

    Haha, så bra bilde 😀

  15. Jorunn Says:

    Haha… Jeg blir i godt humør av å lese her.. Ikke fordi du har en crap dag, men fordi du skriver bra!!
    Max Muskel ja… Ikke gale i det hele tatt!

  16. trille Says:

    Jeg kan tro at 9timers dag på kjøpesenter kan være slitsomt, for det synes jeg i alle fall ofte når jeg er ferdig på jobb. Ekle shoppere og dårlig luft er ikke alltid det artigste som finnes. :/
    Grilling er stas, superkvinne er stas, og fire (eng) er stas. Takk for kommentaren, jeg blir så glad når andre liker bildet mitt, jeg er jo så glad i det. 🙂

  17. Regine Says:

    Kult bilde. Eg har endå ikkje grilla i år, det e så kos!! 🙂

    Håper du får ein fin kveld:))

Legg igjen en kommentar

