I morgen/på mandag. Same shit!

Vel i morgen var kanskje å ta litt hardt i. Jeg er så dårlig blogger for tiden altså, jeg kan ta så mye selvkritikk som overhodet mulig men det forandrer ikke fakta (og ikke vil jeg våge å benekte det). Men det er så mye å gjøre (og føre) og så herlig vær og så mye sosialisering som må til at blogga rett og slett kommer i andre rekke. Meget beklagelig det, dog ganske fint for meg sånn egentlig. Dessuten har vi nettop kommet inn i min favoritt sesong av absolutt alle (det finnes nemlig langt fler enn fire)! Overgangen mellom vår og sommer er så herlig! Elsker og nyter hvert minutt og det skal mye til for å bring me down! Er nok derfor jeg har blitt litt borte, i tillegg til at det er mye jobbing på gang. Og ikke nok med det, nå må jeg virkelig involvere meg i Rollercoaster Tycoon også. Jeg har nemlig blitt gjort oppmerksom på at min shoutout til det gode gamle spillet har ført til avhengighet. Avhengigheten hadde kanskje ikke vært så ille hadde det ikke vært for at mestringen av spillet er så som så. Så jeg har blitt oppfordret, nei heller krevd av å lage en how-to manual. Problemet er bare at jeg går jo i minus selv. Men jeg er da en kvinne av mitt ord og er det en ting jeg tar alvorlig er det utdaterte dataspill så nå får jeg ofre både tid og kanskje til og med penger for å oppnå suksess i spillet, og dele den med dere. Gled dere!

Men nok babling for i dag, siden jeg har brukt så fryktelig lang tid skal jeg ikke bare dele en, men hele TO hyttetur videoer. Den ene er alt for lang (type 8 min) og den andre er ca 1.29 sek. Så kan du prioritere etter fritidsfaktor. Snakk om brukervennlighet. Jaja Enjoy!

Det står egentlig 1.mai. Norsk er virkelig ikke mitt språk, satser på å lære hebraisk one of these days.

PS. Skal være flink blogger denne uken altså, lover! For nå jobber jeg ikke så mye heller, og vennene mine er bound til å gå lei av meg anytime nå! (Hvertfall hvis de ser på filmen og mitt hemmelige hat for den meget overspilte bussangen deres kommer frem i lyset)

17 kommentar to “I morgen/på mandag. Same shit!”

  1. irene Says:

    aff, så sykt herlig med snart-sommer 😀 dataen er ikke første prioritet nei. får se videoene i morgen, er på vei til sengs nå ^^

  2. Nadia Says:

    sv: hahaha, takk ;P

  3. Marlene Says:

    Enig! Båt er kos 😀

  4. Caroline Says:

    Oi, spesielt da! :O

  5. Hanne Says:

    Jeg elsker også denne tiden av året, masse sol, varmen er på vei, og man har masse forventinger for sommeren:) Da er det lov å ikke sitte foran PC’en hele tiden;)

  6. Omana Bender Says:

    hytteturer er kooos! 🙂
    Det er lov å være litt «dårlig» blogger i blant, og hvertfall nå som det snart er sommer og det mye bedre å være ute enn å sitte inne å nerde 🙂

  7. Kayso'n Says:

    åååh, så koselige videoer!! =)

  8. Karoline Says:

    OH, BRA FILMER! Jeg vil også på hyttetur!

  9. ingvild Says:

    hytteturer er bra!

  10. Linn Marie Says:

    sv. moro at du også liker å lese bøker da, er så mange som ikke kan fordra det 😛 Skal nok komme med fler bokanbefalinger etterhvert også, har fire bøker til som ligger på vent hehe 😛 Må bare få lest ut den tjukke Eragon boka, og siden den er på nesten 1000 sider så tar det nok litt lenger tid enn twilight boka som var mye kortere hehe 😛

    Morsomme videoer da, har skikkelig lyst til å dra på hyttetur jeg 😛 Men trenger ikke si unnskyld for at du ikke blogger hver dag da, er jo din blogg og du som bestemmer 🙂 Skjønner godt at du heller vil være ute i det fine været hehe.

  11. Sandra Says:

    Av og til bør nok bloggingen komme i andre rekke, i alle fall etter det sosiale 🙂

  12. Cecilie Says:

    Hihi, det er ikke greit å være redd for flammene, nei! Det er jeg også! Man må ikke brenne fingra’n! :o) Love it!

    Åh, det er ltt gøy å være avhengig av slike gøye spill… Man kommer jo helt inn i en annen verden.. Men det er 5 år siden sist jeg spilte PS2… Må få spilleren tilbake i huset snart!!

  13. utrolia Says:

    tjøme?
    jeg elsker tjøme 🙂

  14. irene Says:

    åh, så søte videoer! ❤ hihi, ble hekta på "here comes the sun". det så skikkelig koselig ut! 😀

  15. Karoline Says:

    Jeg savner Camilla og Knut og Kent og Karolinen som aldri kom! ❤

  16. Vilde Says:

    Herlige videoer!:)

  17. Jeanette Says:

    Denne manualen..kommer den til å bli gitt ut slik at flere kan få nytte og glede av den?

Legg igjen en kommentar

