Du er så flink til å trøkke…

…Er helt klart dagens kompliment. Spesielt tatt ut av sammenheng. Uansett, vi visste alle at denne dagen ville komme, og rent teknisk sett så kom den i går, men jeg har altså hatt et stygt fall fra sunnhetsvogna. Not to worry, ingen skade skjedd, jeg var nemlig heldig og landet i et hav av kaker, is, sjokolade og andre godsaker. Flaks. Eller ikke. Og som jeg og alle alkoholikere vet, så har man først detti (eller dotti som de sier å nordnorge) av vognen så er det pokker meg ikke lett å klarte opp igjen. Så tror vi kan si farvel til SOMMERKROPPEN 09. Men jeg er ikke typen til å takle et nederlag så bra, så derfor vil jeg heller, i stedet, satse på SOMMERTÆNEN 09. Jeg referer til samme idealbilde som sommerkroppen 09:

cambuilderOne can only hope. Det er i hvertfall mitt nye mål ettersom kroppen ikke ble noe av. Mitt andre mål er å skaffe meg en sånn bikini. Jeg har bursdag snart (22. juni, memorer!) og dersom noen skulle være i tvil om hva jeg ønsker meg så trenger dere ikke lure lenger. Selv om jeg kanskje ville valgt en litt mer utfordrene modell myself. Jeg er da ingen nonne heller. Ellers skal jeg mest sansynlig, håper veldig, på sykkeltur denne helgen! Jeg er så goddamn sprek altså. Kanskje prosjekt SK 09 ikke er helt død likevel! Blir i hvertfall overnattingstur og greier og jeg gleder meg mæx. Ca sånn skal jeg se ut hele helgen:

Sykkel-CamillaØnsk meg lykke til! Det kan se ut som jeg kan komme til å trenge det. Det er alle oppdateringer jeg kan tenke på! Ellers så er alle kunder fremdeles like dumme og været er fremdeles like schizofrent! Cheers!

9 kommentar to “Du er så flink til å trøkke…”

  1. Linn Marie Says:

    sv. ja det er jo sant, jeg har det jo mye bedre nå enn jeg hadde for et halvt år siden så merker jo at ting går oppover, men har allikevel noen sånne dager hvor det er litt vanskeligere å takle tankene mine, tror jeg må bli flinkere til det.

    haha så bra bilde, jeg tror nok at jeg må heller satse på tan’en enn kroppen og, jeg har ikke viljestyrke nok til å trene ordentlig haha.

  2. camilla Says:

    hehe, morsomt innlegg! Høres bra ut med sommerfargen i stede for sommerkroppen! Tror jeg satser på den selv altså 😉 hehe

  3. camilla Says:

    feil adresse på forrige innlegg 😀

  4. Vilde Says:

    haha, herlig innlegg:D

  5. Regine Says:

    heheh så morsomt du skriver! ja samme seier eg med den sommerkroppen09. no har eg drukket to colaflasker, spist ein sørlandschips, og 500gram melkesjokolade og sitter no og dytter i meg smash.. hm. når ein først begynner e det vanskelig å stoppe.

  6. Jeanette Says:

    Hvis jeg klarer å spore/lure frem adressen din, så skal du ikke se bort fra at det dumper en stykk horete hekle bikini ned i postkassen din den 22. juni.

  7. Cecilie Says:

    Næh, jeg er overbevist om at du ser minst like smashing ut som SK09-fobildet ditt. Når du får den lekre bikinien til bursdagen og blir så finfin og brun så blir det helt knall! You are NOT to worry! 😀

  8. irene Says:

    hahaha, nå flirer jeg! 😀

  9. plosiv Says:

    Hehehe, jeg ler også! Lykke til du!;) 😉

Legg igjen en kommentar

