Kontrast

Altså nå tenkte jeg at siden jeg hadde så ~*dramatisk*~ forrige innlegg så måtte jeg liksom veie opp litt med et ekstremt trivielt innlegg denne gangen. Men da kommer jo problemstillingen, hvordan gjør man trivielle ting interessant? Jeg kan jo omgjøre de trivielle tingene til dramatiske, men det ville jo igjen på en måte defeat the purpose om å skrive om trivielle ting i det hele tatt. Pickle altså, skikkelig pickle det der.

Kanskje jeg skal fortelle om den gangen jeg vasket kakeskapet. Som var i går. Eller at jeg har verdens største klump i det ene såret mitt. Eller at jeg sliter skikkelig med å ikke pille av skårpen på sårene i ansiktet mitt. Men jeg motstår fristelsen foreløpig så jeg ikke blir seende ut som Scarface. Eller at jeg elsket sesongavslutningen av The Hills og at Kristin kommer til å gjøre showet så sykt genialt igjen. Den jenta der altså! Eller at jeg har fått Donkeyboy – Ambitions på hjernen og spiller den non stop 24/7.

Mer trivielt enn det blir det ikke tror jeg! Viktig med ballanse vet dere, så jeg ikke tipper over å bare begynner med dramah. Kanskje jeg skal gjøre om bloggen til en skikkelig såpe-realityserie type blogg. Med bare masse dramah all over the place. Det hadde vært noe det! Men da måtte jeg naturligvis løyet veldig mye da, med tanke på at livet mitt generelt er ganske trivielt, med unntak av slike forferdelig sykkelulykker som jeg støtt og stadig havner i.

Nok trivielt for i dag, neste innlegg blir når jeg har vært utsatt for en bilulykke eller ligger døende av en mystisk lungesykdom på sykehuset. Until then!

7 kommentar to “Kontrast”

  1. Linn Marie Says:

    haha uff syns så synd på deg som tryna på sykkel xD

  2. Vilde Says:

    Haha, bra innlegg:D

  3. Regine Says:

    ikkje pill på skorpene! det e så mange av mine venner som gjør det, og som syns det e vanskelig å holde seg unna. eg har aldri skjønt sånt,eg e aldri borti sånt for å få et best mulig resultat då.. tar jo dobbeltsålangtid om ein piller på det jo 😀 håper du ikkje får meir sykkelulykker framover, be careful :)) kanskje du skal legge opp sykkelkarrieren, eller eventuelt kjøpe ein sånn motorsykkeldrakt,hjelp,ryggskinne,beskyttere overalt 😀

  4. Utrolia Says:

    😦 dakar

  5. Jorunn Says:

    Jeg og plukker… Jeg er en plukkus…
    Håper du blir fort skorpefri da!!! 😉

  6. Vutarie Says:

    ahhh, skorper altså. jeg tryna på vei fra nyttårsballet på skolen vår i januar, og har fremdeles arr på kneet 8) triville ting kan jo være kos det daaaa 😀

  7. Sandra Says:

    Alltid greit å ha noe positivt etter deppende ting 🙂
    ha ei super helg!

Legg igjen en kommentar

