En ulykkesfugl indeed

Vel som jeg sa skal jeg holde en hårfin ballanse mellom det trivielle og ~*dramatiske*~, og i min bok blir det en ballanse mellom det gode og det onde. Så siden forrige innlegg var smertefullt trivielt er det vel på tide å ta runddansen tilbake til the not so great.

La meg utdype. Selv om det kanskje ikke er så meget mye å utdype sånn hvis man tenker over det. Jeg var på bokstavfest på fredag, og med den selvvalgte bokstaven U kunne jeg ikke annet enn å komme som Ulykkesfugl. Jeg hadde jo halve kostymet klart med skrubbsår over hele kroppen, så da manglet jeg bare fugledelen.

At mitt valg av kostyme skulle vise seg å være så smertefullt korrekt var jeg overhodet ikke klar over. Kvelden endte som noen alkhylfylte kvelder dessverre ender, og Elgen følte seg nok meget populær for å si det sånn. Han ble ropt på a lot.

Dagen derpå, med maange unnskyld og takke meldinger sendt til de som gjorde sitt for å holde elgen på avstand enda så mye jeg ropte på han, var det klart for jobb. Dvs, det var jobb, jeg var overhodet ikke klar for det. Jeg var så dårlig at etter en og en halv time sa sjefen min at jeg kunne dra hjem hvis jeg ville. Jeg var gone så fort som de svake skjelvende bena mine kunne bære meg. F l a u t. Så det var min helg. Resten av lørdagen tilbragte jeg i sengen og alt jeg konsumerte hele dagen var sprite og potetgull. Nå er det søndag og dog formen er bedre har jeg ingen planer om å legge om hverken kosthold eller hvilesjema.

Hvordan har deres helg vært? bedre enn min I hope!

ps. Jeg hadde det veldig gøy på festen da. Tror jeg hvertfall.

21 kommentar to “En ulykkesfugl indeed”

  1. Kristina Says:

    hahaha ler, du var jo råkul som ulykkes fugl da! 😀 Ler!

  2. Jorunn Says:

    Genialt kostyme…
    Ikke så kjekt at elgen kom på besøk, men kjenner til han jeg og… Uheldigvis har han det med å dukke opp både her og der…

  3. Marlene Says:

    Huff, ja det er ikke noe gøy 😦
    Du var heldig da. Jeg hadde ingen blogger og ingen bok, huff. Men jeg overlevde 😀

  4. Hanne Says:

    Haha, så festlig, du så veldig fin ut som ulykkesfugl:)

  5. silje Says:

    jaa,… NOEN kan være så utrooolig teite iblant!

  6. Maria ISabell Says:

    Haha, huff, det skal jammen ikke være greit !! Håper formen er bedre 🙂 Og det er ikke lurt å drikke dagen før man skal på jobb 😛

  7. Linn Marie Says:

    sv. uff jeg håper det jeg også, har noen små ideer hittil men er bare å fylle dem ut og få det ned som kan være litt vanskeligere xD

    Uff stakkars lille ulykkesfugl, men veldig morsomt kostyme da. Sånt hadde aldri jeg tenkt på 😛

  8. Karoline R. Says:

    Artig kostyme!:D

  9. Camilla Says:

    Huff da, ikke bra! Men genialt kostyme 🙂 Så kreativ du er!

  10. plosiv Says:

    Hehe, skikkelig artig kostyme! Skulle ønske jeg var like kreativ. 😀

  11. Chrish Says:

    Du hadde det gøy på festen! 😉 One could tell!

  12. Omana Bender Says:

    haha du var søt da! 😀

  13. Regine Says:

    haha morsomt bilde ihvertfall, bra outfit. men huff så kjipt å bli så dårlig då, eg blir ofte kvalm og kaster opp dagen derpå, men aldri i fylla.. bare neste morning. Håper formen har komt seg og at du får ei god natt 🙂

  14. murus Says:

    Så ut som du hadde det gøy 😉 Elgen skal du aldri være redd for =P tenk hvor dårlig du kunne vært dagen derpå dersom du ikke hadde ropt slik!! da hadde du jo aldri kommet deg på jobb i utgangspunktet.

  15. Charlotte Says:

    Tusen takk for det, satser nok på ingen boller ja 😉 Hihi!

  16. Mira Says:

    Hahahaha 😛

    Helgen min har vært super faktisk!

  17. MiaLAMPE Says:

    Haha, dritmorsomt!

  18. Sandra Says:

    Haha , kostymet var i alle fall fint ^^

  19. KAYSO Says:

    hehe , utrolig bra kostyme da, til tross for at kvelden ikke ble som forventa etterhvert, hehe 😛 sånn kan det gå. Min helg har vært… hmm hektisk, og som vanlig alt for kort 😛

  20. irene Says:

    var ikke rart at du kom opp med «ulykkesfugl» da nei! 😮
    min helg har vært veldig fin ^^

  21. Karoline Says:

    Føler vi hadde lik helg! Hoho

Legg igjen en kommentar

