En god blanding

Dette bilde er dedikert til Linn for i år igjen, minne henne på at om tre to uker må hun bake lignende kake. Er ikke jeg omtenksom?

I dag føler jeg skikkelig for å blogge! Jeg praktisk talt bobler over av skrivelyst. Men jeg, og jeg liker virkelig ikke å repetere meg selv (jeg irriterer faktisk til og med megs med det her), men jeg har som vanlig ikke noe å skrive om. Den gang jeg var ung og arbeidsløs (altså for ca en måned siden) kunne jeg i det minste skrive om alle de fantastiske turene jeg var på, ikke at jeg innbiller meg at de var så veldig spennende så var det i det minste noe. Nå gjør jeg jo ingenting. Hadde ingen dumme kunder i dag en gang (untatt Hanne, Heidi, og Linn selvfølgelig. Har ikke glemt dere…)

Jeg kan jo fortelle om alt som ikke har skjedd da! Jeg leter fremdeles etter leilighet i Trondheim, uten hell. Jeg har ingen nye mål for tiden, ettersom sunnhetstiden min er over. Jeg har ikke gjort noen drastiske forandringer utseendemessig, ei heller personlighetsmessig. Jeg har ikke møtt noen nye mennesker, ikke fått meg nye venner, ikke forelsket meg, ikke kjøpt meg nye kjæledyr, og ingen kjæledyr har dødd(så vidt meg bekjent, men så tok det meg faktisk en uke før jeg merket at den siste kaninen dævva da så hvem vet.) Jeg har ikke pådratt meg noen nye skader siden sist. Da tror jeg vi er rimlig oppdatert på hva som ikke har skjedd.

I morgen har jeg fri fra jobb faktisk. Så da satser vi på strrråålende solskinn og tur med båten! Jeg velger å fullstendig ignorere yr.no som forteller meg at det slettes ikke er meldt strrrråålende solskinn i morgen. De ombestemmer seg en gang i timen uansett. OG nå er det bare tre to uker til jeg har bursdag! TYVE ÅR FOLKENS! Det er huge det. Nå er det faktisk ti år til neste store bursdag! Og jeg vil skikkelig feire den, men jeg er alt for lazy til å arrangere noe, så jeg stemmer for at dere blogglesere tar ansvar og arrangerer en skikkelig overraskelses-gebursdags-party for meg! Helst ikke virtuell, men jeg tar det jeg kan få (så lenge gaver er involvert)

HAH jaggu klarte jeg ikke å presse ut mer enn bare et par linjer også. Er det noe jeg ikke kan?! I think not. Seriøst. Jeg utfordrer dere, til å utfordre meg. Til hva som helst, jeg lover å gjennomføre! Og selvfølgelig dele resultatet med dere. Ikke bare lover jeg å gjennomføre, jeg lover å kicke æss i hva enn jeg utfordres i. For som sagt, det finnes ingenting jeg ikke kan.

Edit: Eh, kødda. Mente TO uker. Herredude jeg kan ikke telle.

20 kommentar to “En god blanding”

  1. silje Says:

    ja, heldig der, men men, du har jo sjokoladekake da, namnam! 😀

  2. Mira Says:

    Man ofrer MYE for OFW. hehe

  3. Kristina Says:

    Spis en brødskive med alt du har i kjøleskapet :p

  4. Maria Isabell Says:

    Bra du ikke har forandret deg ;D Man skal være seg selv. Hehe .. Og forresten, å bli 25 er også ganske stort, så det er bare 5 år til neste store dag 🙂

  5. MiaLAMPE Says:

    Jeg vil si 21 års dagen din neste år er viktig! Da kan du menge deg med de høyere klassene på utesteder.

  6. KAYSO Says:

    vi flytter straks ut av en leilighet i trondheim, hehe 😛 men den ekke sånn rååfin da. Ligger på rosendal 😉 Sjokoladekake ❤

  7. Regine Says:

    Lag ein videopost! 😀

    åh, kaka såg god ut, no har eg lyst på kake!!

  8. Marlene Says:

    Hehe. tusen takk! 😀

    Hmmm. Utfordring.. Tja. Lag en videoblogg der du prøver å snakke litt. ehm. Dansk?
    Hahaha :p kom ikke på noe bedre.

  9. ingvild Says:

    hhaha, du skriver utrolig morsomt!

  10. Hanne Says:

    Den kaken så ordentlig god ut:)

  11. Karoline Says:

    Syng på bloggen!

  12. Jorunn Says:

    Yr.no er elendig… Jeg fatter ikke at det går ann å skifte væretmelding så ofte som de gjør…

    Fikk sykt lyst på kake nå… Jeg har hatt lyst på kake i flere dager…

  13. Charlotte Says:

    Sv. Den er det skjønner du 😉 Åh, nå fikk jeg ubeskrivelig lyst på sjokoladekake!

  14. Linn Marie Says:

    sv. jeg også elsket Animorphs serien når jeg var mindre, tror jeg leste alle sammen. Vurderte sterkt å låne dem på biblioteket her om dagen, men fant ut at jeg ikke gadd allikevel 😛

    Håper du finner deg en leilighet snart da 🙂 Har kjempelyst jeg også, men først må man jo få seg jobb, noe som viser seg å ikke være så lett xD Den sjokoladekaka så utrolig god ut btw 😀

  15. Cecilie Says:

    Æsj, er det vanskelig å få tak i leilighet? Lite marked? Det må være frustrerende isåfall…

    Jeg støtter Kristinas gode forslag, om å spise en skive med alt du har i kjøleskapet! Nam! *grøss*!

  16. irene Says:

    satser på fint vær! 😀

    hmm, lag en video og snakk svensk også (i tillegg til dansk, som ei annen sa :p). så utfordrer jeg deg til å drikke en blanding mellom appelsinjuice (eller en annen juice) og sjokolademelk! 😀 på videoblogg. jeg føler meg snill i dag >:D

  17. Karoline Says:

    Vet ikke helt om jeg tør å si dette, men jeg utfordrer deg til å sprekke en ballong! Moahaha 😀

  18. Utrolia Says:

    mmmmmmmmmmmmmmmm kake.

  19. Linn Says:

    haha, liker at alle synes kaken min ser god ut 🙂 Kanskje den står på trappa di på bursdagen din, hvem vet…?

  20. Vutarie Says:

    FREE HUGS! doit 😀

Legg igjen en kommentar

