Challenged

akwardLitt sånn små-akward bilde fra båttur i går.

Mange gode utfordringer altså! En må nesten spørre seg selv om dere på forhånd visste at jeg er fullstendig ubruklig når det kommer alle former for dialekter og skandinaviske språk! Så nå skal jeg legge meg i hardtrening! Manglet bare at noen utfordret meg til en eller annen form for dans også, da hadde jeg vært hel-screwed! Jeg skal selvfølgelig fullføre alle utfordringene, selv om jeg tror jeg drøyer påleggs-utfordringen til kjøleskapet mitt er litt mindre fullt. Men folkens, jeg er ikke Jackass altså. Jeg mener, det er klart jeg kan stå på line mens jeg blir skutt på med paintballkuler og en babyalligator biter meg i nippern, but why would I want to? Å drikke en blanding av appelsin juice og sjokolademelk hørtes nesten godt ut faktisk, så det skal gå fint!

Den ondeste utfordringen kom selvfølgelig fra karoline (også kjent som biggest fan, nå omdøpt til evil stalker freak) som kjenner meg fra før og vet jeg har en stor frykt for ballonger (eller i virkeligheten, alt som lager eller har potensiale til å lage høye lyder). Utfordringen lyder som følger: sprekk en ballong. En enkel oppgave for noen kanskje, men ikke for meg. Ville du bedt en med høydeskrekk å hoppe i fallskjerm? Ville du fått en med edderkoppfobi til å klappe på tarantellaen din? Ville du begravd en klaustrofob levende? Karoline ville i allefall det, og jeg aksepterer herved utfordringen. Dog ikke med glede. Skal bli spennende å bryne meg på alle utfordringene deres og bevise for verden en gang for alle, at det ikke finnes en ting jeg ikke kan. Skulle du ha en god en på lager så kjør på!

Bildet som best beskriver mine varme følelser for ballonger.

18 kommentar to “Challenged”

  1. silje Says:

    mhm, blir kjeeempe godt, ^^ elsker nyklipt følelsen, ^^

  2. Marlene Says:

    Hihi 😀

    haha, morsomt bilde nederst.

  3. Linn Marie Says:

    sv. Det var faktisk det jeg hadde planer om å studere i fjor før jeg bestemte meg for friår isteden. Vet ikke hvorfor jeg ombestemte meg egentlig for jeg holder på med sånt på fritiden hele tiden men men 😛

    Haha moro at det ikke bare er meg som er vettskremt for ballonger da. Jeg har ALLTID hata ballonger, fra jeg var liten. Sitter alltid å glor skeptisk når noen springer rundt md ballonger eller det ligger på gulvet. Og skvetter så jeg hopper himmelhøyt med en gang de sprekker hater det.

  4. Maria Isabell Says:

    Du er TØFF !! Jeg beundrer deg 🙂 Utfordringer er morsomme, men til en viss grad spør du meg! Hehe ;D

  5. Hanne Says:

    Haha, gleder meg til å følge med på utfordringene:)

  6. plosiv Says:

    Hehe, så gøy med utfordringer! I’ll be watching!;)

  7. KAYSO Says:

    jeg liker noen utfordringer, de som er litt annerledelse eller koselige 🙂 hehe, så morsomt bilde.. jeg er ikke så glad i ballonger, ikke hvis de smeller i allefall 😛

  8. irene Says:

    haha, morsomt at du synes at min utfordring hørtes god ut. appelsinjuice og sjokolademelk funker ikke i mine ører (og munn) for min del xD

    lykke til med ballongsprekkingen! 😮

  9. Laila Says:

    Ballonger som sprenger er skikkelig grusome!

  10. Charlotte Says:

    Berskha- Viva la Spania 😉

    Jeg hater ballonger! 😮

  11. Karoline Says:

    Har du seriøst en frykt for ballonger? Hahaha. Så slem Karoline er!

  12. Sandra Says:

    Så morsomt! 😀

  13. Cecilie Says:

    Haha, jeg må si jeg gleder meg til dette! Det er noe fint med å se på andre som lider. Nei, jeg tuller. Jeg HATER å se andre lide, men jeg inrømmer at dette skal bli spenennde! 😀

  14. malin Emilie Says:

    Nei haha, Ballonger som er såå gøy 😀

  15. Jorunn Says:

    Uff… Enig med deg at ballonger som sprekkes er grusomt.. Har kanskje ikke helt fobi, men liker det ikke…

  16. Regine Says:

    hehe morsomt. eg og haaater ballonger, og å sprekke ein hadde vært fælt. eg hater når tantungen min Noa ligger oppå ein ballong, eller nesten knefeter den.. eg blir heilt nervevrak, så istad gjømte eg alle ballongene, haha.. no ser han på film imens eg nerder på nettet. much better 😀

  17. ingvild Says:

    ballonger, faktisk! haha, lykke til!

  18. mari Says:

    ballonger? auuu:(

Legg igjen en kommentar

