fordi jeg fortjener det

Jeg tok meg en spontan bloggpause jeg, for det må en få lov til å gjøre en gang i blant. Morsomt hvordan det eneste jeg gjør spontant er å IKKE gjøre ting. If you kno what i mean. Neida, men da jeg fikk en beskymret sms som lurte på om jeg var død siden jeg hverken hadde vært å finne på blogga eller på msn den siste uka (laaang setning), da fant jeg ut at det var på tide å ta ansvar, og affære. Kan jo ikke bare stikke av sånn helt uten videre, uten så mye som et knøddl! Så consider this my knøddl.

For tiden bruker jeg den energien jeg ikke har brukt på blogga på å forbedre mine kaffemaking skilz (jeg prøver på å få til sånne fancy mønster med skummet og greier, den dagen jeg mestrer det skal dere definitivt få se), masse jobb, og egentlig ikke så mye annet. JO å spille mafia. Utrolig hvor mye moro man kan ha med dette fantastiske spillet! Jeg vurderer til og med å ha et mafia themed gebursdagsselskap. Hvor vi kler oss ut som mafiaer, setter på mafia musikk og ikke minst, spiller mafia! Det tror jeg kunne blitt kjempe moro! Nå har jeg forsåvidt vært i en mafia-bursdag før, men der manglet jo den viktigste delen (dvs spillet). Men med min tiltaksløshet så er vel sansynligheten for at jeg gjennomfører denne planen kanskje ikke så aalt for stor.

Apropo fødelsesdager, så er min i overimorgen! Dersom du skulle ville sende meg gave, er det bare å sende mail så skal jeg gi deg adressen min. Har ikke noe å si om du er nyutsluppet fra mentalhospitalet og har en voldelig fortid med en tendens til å stalke folk. Så lenge du tar med deg et smil og en skikkelig dyr gave i tillegg til crazynessen så går det fint for meg!

Jeg har også hatt årets dødball showdown, og tidenes støleste uke, men det tror jeg faktisk jeg skal vie et helt innlegg til. Dette får være et slags oppdaterings/velkommen-tilbake-camilla-vi-har-savnet-deg-oh-so-much type innlegg. Så get to asskissing, jeg trenger å forbedre selvbildet mitt litt, og hva har vi da internett til?! Tell me how much u missed me ❤

PS. Utfordringene kommer også, jeg må bare få rota meg til det. Tiltak med sånn derre video vet dere.  Også må jeg jo faktisk lære meg både svensk og dansk først!

14 kommentar to “fordi jeg fortjener det”

  1. Linn Marie Says:

    Deilig med litt pause iblant da 🙂 Men moro at du er tilbake hehe 😛 Haha mafia tema hørtes faktisk veldig artig ut.

  2. Vilde Says:

    Fint bilde! Deilig med bursdag snart da:D

  3. Theri Says:

    Haha… Kjenner til den der med å kun være spontan å ikke gjøre ting. xD Er heller sjelden at det går andre veien. 😛 Tenker du gleder deg til bursdag nå. Alltid gøy med gaver. 😉

  4. Marlene Says:

    Jepp ^^

    Det er greit å ta en spontan bloggpause når det er sommer 😀

  5. Cecilie Says:

    I misssssssed you darling! 😀 Digger innleggene dine, jeg! Du skriver akkurat passe ironisk og fint.

    Og mafiabursdag deluxe høres ganske så kult ut.

    Nå er det kun EN dag igjen til den store dagen…. Hva er det du ønsker deg aller mest, egentlig?

  6. Sandra Says:

    Av og til er det greit med en pause fra bloggingen 🙂

  7. Mira Says:

    Hehe, Fellini i Sandvika?

  8. Maria Isabell Says:

    Godt du er tilbake da 😀 Mafia bursdag hørtes gøy ut ^^ hihi ;D

  9. Jeanette Says:

    Bra du er tilbake da 😉

  10. Hanne Says:

    Bra at du er tilbake, jeg sitter alltid med et smil når jeg leser bloggen din:)

  11. silje Says:

    tusen takk! 😀 åååh, gratulerer med dagen som kommer da, ^^ Så gøy at vi har bursdag så nærme hverandre, ^^ og er så like gammle liksom hehe, morsomt =)

    Barnebursdag anbefales på det sterkeste! 😀

  12. Jorunn Says:

    Greit å ha en liten bloggpause av og til… 😉

  13. plosiv Says:

    Det er deilig med bloggpause i blant. Dessuten er vi her når du kom tilbake, så…:)

  14. Karoline Says:

    hurrah for meg som vekket deg fra de døde sier bare jeg 🙂 og hurrah for deg for du har BURSDAG! 😀

Legg igjen en kommentar

