I det siste …

… har jeg brukt dagene mine på å…

..scoope iskrem. Og kveldene mine på å…

…spille The Sims 3. Ergo ingen tid til å blogge. Men nå må jeg sette i gang med å…

…Pakke, før jeg stikker på…

… Roskilde.

Dere får kose dere fellow bloggere, jeg kommer sterkere tilbake om en uke!

26 kommentar to “I det siste …”

  1. MoKath Says:

    Ja, det går fort endel tid når man starter Sims 3 gitt.

  2. Linn Marie Says:

    skulle ønske jeg også kunne spille Sims3, men pcn min er for dårlig så må vente i to måneder til jeg får ny xD Uff. Så artig med Roskilde, du får kose deg masse 🙂

  3. Cathrine Says:

    Jeg så deg scoope is i dag!

  4. Karin Says:

    Roskildeeeee<3 Sees kanskje der!

  5. cawwoline Says:

    Jeg har faktisk ikke fått testet ut Sims3 enda! Hmm..

  6. Grace Says:

    kos deg på Roskilde 😀

  7. Vutarie Says:

    ha det kjempegøy 😀 se i’m from barcelona for meg

  8. plosiv Says:

    Håper du koser deg på Roskilde, og at du fikk spist litt iskrem innimellom scoopinga. 🙂

  9. Regine Says:

    iskreeeem =)
    kos deg på roskilde!!

  10. Jorunn Says:

    Jeg er misunnelig.. Jeg vil også på Roskilde!!!!!! Fordømmer all sykdom i hele verden…. Spesielt den som gjør at jeg ikke kan reise… Hehe…

  11. cathrine Says:

    mamma skal på roskilde. er sims 3 bra? spiller sims 2 jeg 😛

  12. Cecilie Says:

    Hey, ikke verst med slike fiine illustrasjoner. Du er så bra!

    Kos deg masse, søta! Tipper du får det knall ;o)

  13. Ann mari Says:

    kos deg på festival

  14. Camilla Says:

    Kos deg 😀 Heldig du!

  15. KAYSO Says:

    roskilde!!! åååh du er heldig!!! gleder meg til bilder? jeg tror jeg er den eneste som ikke spilelr sims jeg.. kanskje jeg må prøve`hjehehe!

  16. elisabethabelsen Says:

    The sims 3 er såå rått!
    kos deg masse du og 😀

  17. Monica Yvonne Says:

    håper du koser deg på roskilde:D
    når du kommer hjem må du blogge med en gang

  18. utrolia Says:

    don juan tskjorte!!! fett! den har jeg på meg nå! helt den samme!
    the sims ❤

  19. Mira Says:

    Iiiiiiiiskrem ❤

  20. Camilla Says:

    hehe, jeg elsker the sims. alltid gjort det, og vennene mine synes jeg er sprø! besøk gjerne min blogg også!

  21. mari Says:

    åååå jeg vil også spille sims.. jeg får det ikke tiiil:(

  22. Karoline Says:

    Håper du koste deg på Roskilde!

  23. Jas Says:

    Du får ha det gøy, da! 🙂

  24. Sandra Says:

    Spennede! Håper du har det morsomt 🙂
    iiiiiiis (L)

  25. Utrolia Says:

    kjenner du mari forresten?

  26. Camilla Says:

    herlig 😀

Legg igjen en kommentar

